Ce este ARLM?

Bază de date

  1. Clienți (rezidenți si nerezidenți): rechizite bancare, adresă juridică, email, etc.
  2. Exportatori: email, tel., logiști, bokeri, adrese.
  3. Destinatari: email, tel., logiști, bokeri, adrese.
  4. Camioane: tip, valabilitatea documentelor, capacitate rezervor, consum, opțiuni ADR, frigider etc.
  5. Remorci/semiremorci: tip, valabilitatea documentelor (păstrarea documentelor scanate, email după necessitate).
  6. Soferi: valabilitatea documentelor, păstrarea actelor scanate, expediere email direct catre client.

Ce poate ARLM?

Funcțional

  1. Comenzi (tipar cu stampilă sau fără): crearea comenzilor, calcularea MTL, expediere prin email, expedierea informației necesare pentru încarcare către sofer (prin ARLM Mobile).
  2. Acte de îndeplinire a lucrărilor: crearea actelor pentru servicii la cursul BNM, expediere după necesitate.
  3. Conturi pentru rezidenți și invoice-uri pentru nerezeditenți: expediere email în format PDF la client, broker.
  4. Calcularea sumei MTL, Kg și Preț  pentru fiecare direcție.
  5. Evidența foilor de parcurs: PDF-CMR, t/km, etc.
  6. Evidența carnetelor TIR (utilizate, neutilizate).
  7. Evidența Autorizațiilor/Cemt (utilizate, neutilizate).
  8. Evidența CMR: raport CMR utilizate, anulate – analogic cu registrul de strictă evidența.
  9. Planificarea comenzilor.
  10. Planificarea curselor (adreselor după descarcare).
  11. Raport cursă (cheltuit, facturat, etc).
  12. Raport profit camion (perioadă).
  13. Raport reparații/investiții camion (perioadă).
  14. Evidența cheltuielilor camion: tip reparație, dată, km, sumă, posibilitatea de a încarca documente în PDF (acte de îndeplinire a lucrărilor).
  15. Evidență motorină (depozit sau alimentată la stații peco).
  16. Evidența cheltuielilor administrative.
  17. Facturare: grupare comenzi sau factura/comanda.
  18. Pastrarea documentelor emise în format PDF: comenzi, acte, invoice-uri, exportare în Excel, transmiterea a mai multor documente prin email direct din aplicație.
  19. Registru Activități: evidența activității utilizatorilor.
  20. Rapot t/km la fiecare F.P.: utilizat pentru darea de seama la statistică 1 Auto.
  21. Raport statistică – 65 Auto: evidenta t/km generală, km parcursi cu/fară încărcătură.
  22. Raport șofer: curse, km, salariu.
  23. Raport profit total.
  24. Integrare cu 1C: descărcarea clienților din 1C, transmiterea facturii catre 1C.

Plus

Expediții

  1. Evidența transportatorilor.
  2. Evidența camioanelor, șoferilor transportatorilor.
  3. Crearea unei singure comenzi pentru client și transportator.
  4. Stocarea comenzilor venite de la client.
  5. Expedierea comenzilor către client și transportator print-un singur click.
  6. Raport profit expediție per utilizator sau total.
  7. Evidența comenzilor facturate (comenzi în 5 valute cu posibilitatea de adăugare).